Sunday, March 20, 2011

SEJUTA CINTA PADA KAMU !


SEJUTA CINTA UNTUK KAMU DEAR ! ...................

engkau pergi untuk selamanye ........ ( mood : sedih gler )

aku bagai laut tak bertepi dan tak berkarang ...
aku bagai bintang yg tak ditemani malam ...
melihat dirimu , ada senyum canda dan tawa ...
yang membuat aku , tak hingin pergi darimu ...
teringat janji lama mu kepadaku ....
teringat saat kau masih ada disini ... temaniku sepanjang hari ...
bila kau pergi jauh , ingat la aku ! bilaku disamping mu peluk tubuhku ..
bila kau rindu aku , panggil namamu ... ku datang menemui mu !
peluk erat jasad ku , jangan lepas kan .. tetap lah kau di sini !





sudah memang sudah , perjalanan cinta berakhir sudah ...
engkau pergi untuk selamanye ! , untuk selama nye ....
mungkin kini sudah suratan , engkau dan diri ku tak bisa bersama
mungkin ini sudah suratan , sudah suratan !
jangan kau pergi untuk meninggal kan aku ...
aku di sini dengan sejuta cinta untukmu ....
jangan kau pergi untuk melupakan aku ...
aku menangis kerna hidup tanpa dirimu ...

sudah memeng sudah ..... perjalanan cinta berakhir sudah .. !



3 comments:

  1. jgn sdey2 . idup msti di troskn ..

    ReplyDelete
  2. ok dear .... thnx ! tp owang laki ni , ssah nk fhami owang pempuan ! ego tinggi cgt .. huh !

    ReplyDelete
    Replies
    1. walaupun cm di blog...tapi saya pun ikut merasakan dalamnya yang anda rasakan..

      Delete