Monday, April 4, 2011

HURM , BILA AKU TENGAH JIWANG :)




Aku suka bila owng ckap " HYE " kat aku !
Aku suka bila owang tnya " awak sihat " ? kat aku !
Aku suka bila owang tnya " dah makan ? kat aku !
Aku suka bila owang ckap " saya rindu awak ! kat aku !
Tapi , aku benci bila owang ckap " saya sayang kat wak " ...




perkataan sayang susah nak wujud dalam diriku ini buat seowang laki ...
yang susah dipercayai :(
untuk apa dia meluah kan kata-kata seperti itu ?
untuk membuat kan hati ini cair terhadap diriku !


ouh ! tidaaa .................
aku bukan seperti apa yang kau sangkakan ...
betapa hati ini selalu dilukai ...
akan aku selalu berhati-hati ...


hmm , maafkan aku kalau kau benar2 tulus kepada diriku ini ...
tp maaf , aku tidak dapat menerimanya !


skali lagi maafkan diriku ini ...


bye :)

No comments:

Post a Comment